Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Mačica

 

Splošni pogoji spletne prodajalne so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

 

S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«) upravlja podjetje Timotej Lovrečič s.p., Srednjevaška 41b, 1291 Škofljica, matična številka: 6645038000, davčna številka: 18900658

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Dostopnost informacij

Mačica se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovila naslednje informacije:

podatke o podjetju (Timotej Lovrečič s.p., Srednjevaška 41b, 1291 Škofljica),

kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (info@trgovina-macica.si, FB: Mačica, IG: macicastore, tel: 040 343 923),

bistvene lastnosti izdelko (opis ob izdelku),

dostopnost izdelkov (zaloga ob izdelku),

pogoje dostave artiklov (osebno, po pošti),

cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene (ob izdelku, vse cene so v evrih),

način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,

časovno veljavnost ponudbe,

rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko kupec v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

pojasnilo postopka s pritožbo.

Izjavljamo, da smo obveznosti iz naslova ravnanja z odpadno embalažo prenesli na družbo za ravnanje z odpadno embalažo Surovina d.o.o. po pogodbi številka OE01964/21

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja se ponudba spletne trgovine Mačica na spletnem mestu www.trgovina-macica.si spreminja.

Cene izdelkov so prikazane v evrih (€).

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Mačico in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Mačico kot za kupca.

Načini plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

- z gotovino ob prevzemu v trgovini,

- plačilne kartice,

- kriptovalute (bitcoin, ethereum, litecoin, bitcoin cash).

Izdaja računa

Mačica ob dostavi naročenih artiklov kupcu priloži tudi račun.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Cene

Cene za posamezne artikle veljajo ob oddaji naročila, v času pred in po tem se cene lahko spreminjajo. Vse cene so navedene v evrhi (€).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

 

 

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

1. Vaše naročilo v spletni trgovini

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Mačica naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne.

2. Naročilo je poslano / Naročilo je pripravljeno za prevzem

Spletna trgovina v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem, in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na info@trgovina-macica.si ali na št. 040 343 923. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Nakup za pravne osebe

Pred oddajo naročila v komentar vpišite podatke podjetja (Ime, sedež, davčno številko).

Pravica do odstopa kupca od pogodbe

Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

V primeru odstopa od pogodbe kupca prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Trgovina Mačica, Tavčarjeva 7, 4000 Kranj ali ga osebno prinese na prej naveden naslov.

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,

artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kdaj je napaka stvarna, natančneje določata 37. člen ZVPot.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Vrnjeni artikli z odprto embalažo

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili vrnjeni podjetju Timorej Lovrečič s.p. in nimajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske in druge poškodbe na izdelku, itd.) gredo v nadaljnjo prodajo.

V primeru, da kupec vrne poškodovan izdelek, ni opravičen do povračila kupnine.

 

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.

Cena poštnine in priprave paketa je 3,50€. Brezplačen prevzem je možen tudi v Trgovini Mačica, Tavčarjeva 7, 4000 Kranj od ponedeljka do petka (9-13; 15-18) in v soboto med 9. do 12. uro.

Varnost

Mačica uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Vsi osebni podatki se bodo uporabljali izključno za pošiljanje računov, ponudb. Osebni podatki ne bodo predani, posredovani tretji osebi.


Omejitev odgovornosti

Mačica se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh.

Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

Timotej Lovrečič s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Mačica se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec z Mačico lahko poveže telefonsko (040 343 923) ali po elektronski pošti na info@trgovina-macica.si.

Mačica si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.